Cherwell + ComAround Knowledge = KCS v6 Verified

Verksamhetens värdefullaste tillgång är kunskap och den behöver vi ta hand om. Kunskap skall vara lättillgänglig oavsett plats som användaren befinner sig på varför integration med olika system och portaler är nyckeln för att lyckas med en kunskapslösning. Jesper och Sebastian visar dig här hur du kan förbättra din support och service genom att kombinera automatisering av supportleveransen med en relevant kunskapsdatabas.

Lindgren – Dag 1 kl 11:25 – 11:45

synerity-jesperJesper Zachrisson

Jesper Zachrisson är lösningsarkitekt och en av grundarna till Synerity AB vars fokus är att hjälpa verksamheter med ”Lösningar för bättre Service Management”. Jesper har varit verksam inom ITSM-området de senaste 15 åren.

 

 

 

Sebastian Teeling, lösningsarkitekt och kunskapsexpert på ComAround

Sebastian har en bakgrund inom Customer Success och Support. Sebastian hjälper företag hitta smarta lösningar för att koppla ihop ComAround Knowledge™ med företagens egna system och plattformar. Sebastian är en Certified Help Desk Institute Professional och är KCS Practices v6 certifierad.