Huvudsponsorer

Efecte hjälper organisationer att digitalisera och automatisera sin verksamhet. Kunder runtom i Europa drar nytta av vår molntjänst som ger större agilitet, förbättrar kundupplevelsen för slutanvändarna och sparar kostnader. Användningsområdena för våra lösningar sträcker sig från IT service management till ärendehantering som förbättrar arbetsupplevelsen för de anställda, skapar bättre affärsflöden, och kundservice. Vi är det europeiska alternativet till globala spelare på området. Vårt huvudkontor ligger i Finland, och vi har regionala avdelningar i Sverige och Tyskland. Efecte är listat på Nasdaq Firsth North Growth Market Finland. www.efecte.com

Eficode är det ledande DevOps-företaget i Europa och bygger framtidens mjukvaruutveckling i åtta länder med 480 medarbetare.

Eficode är Atlassian Platinum Solution-partner i 5 länder och tillhandahåller alla Atlassian- och agila tjänster du behöver — från expertrådgivning, drift och hosting till utbildning och licensförsäljning.

Eficodes experter har certifierats brett inom Atlassian och har lång erfarenhet honom ITSM och Jira Service Management.

Partners

manageengine
ServiceDesk Plus från ManageEngine är en helpdesklösning med ITIL-stöd för hela verksamheten. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus verksamheter att leverera service i världsklass på ett kostnadseffektivt sätt. Finns både för lokal installation och som molntjänst.

Inuit representerar ManageEngine på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.

microfocusMicro Focus – Powering Digital Transformation

Micro Focus helps you run your business and transform it. Our software provides the critical tools you need to build, operate, secure, and analyze your enterprise. By design, these tools bridge the gap between existing and emerging technologies—which means you can innovate faster, with less risk, in the race to digital transformation.

Aim 4 KnowledgeMed oss som partner får du tillgång till all vår kunskap och erfarenhet. Med marknadens bästa kursmaterial, flexibla certifieringar, och ackrediterade instruktörer har du verktygen för att möta dina kunders och medarbetares behov.

Våra kursområden är ITIL, Prince2, Cobit, Devops, Lean IT och VeriSM.

Vi hjälper dig med hela kursen eller med kursmaterial och certifieringar.


 


Teknikintresset är en stor del av vår drivkraft. Önskan att lära sig allt som går – att vara bäst inom sitt område. När många kan mycket om ett område börjar samarbetet och glädjen i att dela sina kunskaper – internt och med våra kunder. Digitalisering finns i vårt DNA och vi har alltid hjälpt våra kunder med teknik för att utvecklas och nå sina mål.

Zitac levererar djup teknisk kompetens, kreativa lösningar och tjänster till en kundbas som sträcker sig över Europa. Vårt mål är att skapa tydligt värde till de som väljer oss som sin samarbetspartner inom IT. I samarbetet skapas en kreativ miljö där vi med teknikens hjälp bygger magiska lösningar för våra kunder.

Sedan ca 10 år tillbaka är Zitac Ivantis ledande strategiska partner inom ITSM/ESM. Ivanti bildades för ett par år sedan när Landesk och HEAT slogs samman. Zitac arbetar med de flesta av Ivantis ITSM kunder i Norden redan och ser en stor efterfrågan från nya kunder både inom offentlig och privat sektor

Under september 2020 blev det klart att Ivanti har positionerat sig som Leader i Gartners Magic Quadrant för IT Service Management-verktyg 2020. 2019 var de positionerade som Challenger och har nu kvalificerat sig som Leader och vi på Zitac kan bara hålla med.

Ända sedan starten 2015 har vi med stolthet, passion och engagemang hjälpt våra kunder att skräddarsy lösningar inom såväl intern som extern service och support. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare. Vi hjälper er att utveckla alla delar av verksamheten till nästa nivå genom processoptimering och skapande av en mer effektiv ärendehantering. På så sätt kan vi skapa mervärden för hela organisationen och optimera er kundresa.

Vi är experter på att digitalisera och automatisera processer och tjänster. Allt vi gör handlar om att skapa, implementera och utveckla lösningar som effektiviserar affärsprocesser och ger bättre användarupplevelser. Detta leder i sin tur till bättre service, nöjda användare, sänkta kostnader och ökad lönsamhet hos våra kunder. Vi gör automatisering enkelt!

bitaFörändringsledning med digitaliseringen som motor. Vi är kunskapsföretaget BiTA. Vi tar ansvar för att våra kunder lyckas åstadkomma bestående förändringar. Vi har sedan 2003 genomfört 100-tals uppdrag och utbildat över 20 000 personer där vi tillsammans med våra uppdragsgivare skapat affärs- och verksamhetsnytta genom att förbättra och effektivisera processer, tjänster och organisationer. Delivering Change är vårt varumärkeslöfte och vår vision är att förenkla förändring.

Axians är en IT-leverantör och vårt uppdrag som våra kunders IT-partner ​är att leverera felfria och tillgängliga IT-system 24/7. ​Vi har till uppgift att säkra våra kunders ​informationstillgångar, samt leverera en förstklassig support, dygnet runt och året om. ​ Vi har fokus på ett brett spektrum av vertikala marknader med ett omfattande utbud av IT-lösningar och tjänster som spänner över affärsapplikationer och dataanalys, företagsnätverk , digitala arbetsytor, datacenter / molntjänster, telekommunikationsinfrastruktur och cybersäkerhet. Varje dag hjälper vi kunder att digitalisera verksamheter med hjälp av design, implementering, drift och förvaltning. Vårt huvudkontor ligger i Solna, Stockholm. Besök gärna axians.se för mer information. Vill ni komma i  direkt kontakt med oss kan ni maila  info.axiansse@axians.com

ssiSveriges största nätverk för dig som arbetar med IT-support och service. Startade 1993 och är idag Sveriges största nätverk inom support och service. Vi har 7 olika nätverksgrupper från Sundsvall i norr till Malmö i söder. Förutom nätverksträffar har vi ett stort utbud av utbildningar för servicedesk, kundsupport och IT-support. På vår nästa konferens ”SERVICE I FOKUS 2018” den 15-16 maj på Berns i Stockholm lyfter vi framtidens utmaningar för branschen som AI, Knowledge M, ITIL, Agile m.m.

Freshworks gör det snabbt och enkelt för företag att glädja sina kunder och anställda. Vi gör detta genom ett nytt förhållningssätt till att skapa och leverera programvara som en tjänst, som är prisvärd, snabb att implementera och utformad för slutanvändaren. Till skillnad från äldre programvara skapar Freshworks teknik som fungerar för alla, vilket gör det enkelt för IT, kundservice, försäljning, marknadsförare och HR att göra sitt jobb. Vårt moderna sätt att arbeta med företagsprogramvara har hjälpt över 50 000 företag, stora som små världen över, att överträffa kundernas och medarbetarnas förväntningar.

4me grundades 2010 av ett antal erfarna IT Service Managementexperter som insett att stora företag spenderade en stor del av sin IT-budget på externa leverantörer. Denna upptäckt, i kombination med stora framsteg inom Cloud Computing och en allmän acceptans av SaaS-applikationer för företag, indikerade på ett behov av en ny tjänstehanteringslösning med en helt annan arkitektur. Genom att erbjuda en tjänstehanteringsplattform som kombinerar ITSM med ESM- och SIAM-kapacitet möjliggör gör 4me för interna avdelningar och externa tjänsteleverantörer att arbeta sömlöst med varandra, utan att kräva kostsamma integrationer.

Är ni intresserade att vara partner på Expo’22?

Utöver synlighet på konferensen finns det möjligheter till online aktiviteter under höst/vinter/vår. Kontakta Peter för mer information.

Peter Stjernström
Peter StjernströmProjektledare Expo'22