Säkerställ obefintligt kundvärde och garanterad inre ineffektivitet – praktiska tips och trix!
Med 20 års erfarenhet av förändringsarbete serverar BiTA en buffé av praktiska råd och förslag som garanterar att ni kör era projekt i botten. Hårt. Rätt ned i diket. Gång på gång, dessutom! Genom enkla aktiviteter får ni lära er att sätta även den bästa organisationen i total förlamning och säkerställa att begreppet kundvärde förlorar all mening. Målet är att inget ska förändras. Aldrig. Någonsin. Lite extra fokus kommer läggas på att lära ut hur man duckar behovet av att utveckla en organisations kunskaper, förmågor och attityder. Det är mycket enklare än vad man tror!
Föredraget passar alla typer av företag och organisationer, stora som små, privata såväl som offentliga.
Välkomna!
Sture har lång erfarenhet av management och verksamhetsutveckling, bl.a. som VD för flera företag. Han har genom sin erfarenhet svaren på vad som egentligen krävs för att lyckas med sitt förändringsarbete. Idag arbetar han bl.a. som innovatör och rådgivare hos kunder samt att han är ansvarig för affärsområdet ”Consulting” inom BiTA.
Ulf har med sig med praktisk erfarenhet av att förändringsleda och motivera team att göra skillnad. Och har med sina många år inom ITSM gedigen erfarenhet bl a av att ge ledningsgrupper konkret stöd när det gäller strategiska frågeställningar, förändringsledning, förvaltning, nyttorealisering, sourcing och tjänsteutveckling. Ulf är idag BiTAs VD och var också en av initiativtagarna till att starta upp itSMF Sweden.