Är ni intresserade att vara partner och utställare på Expo’21?

Vi erbjuder plats för huvudsponsorer, partners och utställare. Kontakta Peter för mer information.

Huvudsponsorer

riada_rgbRiada levererar all Atlassian och agilt stöd ni behöver, från expertkonsult hjälp och drifttjänster till utbildning och licensförsörjning. Våra 50+ experter har över 200 år av kombinerad erfarenhet i Atlassian sviten och agilitet.

Riada är baserade i Sverige, och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi bemannar rätt expertkompetens och levererar med högsta kvalitet i varje uppdrag.

efecte_logoEfecte är ett europeiskt SaaS-företag som är specialiserat på lösningar för tjänstehantering, självbetjäning, identitetshantering och åtkomststyrning. Vi erbjuder en samlad, användarcentrerad lösning som direkt ger våra kunder optimal produktivitet, tydlig rapportering och avkastning på investeringen. Efecte etablerades 1998 och är listad på Nasdaq First North sedan 2017. Vi har verksamhet i Finland, Sverige, Danmark och Tyskland. Mer info om Efectes lösningar och tjänster hittar du på www.efecte.com

Peter Stjernström
Peter StjernströmProjektledare Expo'21

Partners

microfocusMicro Focus – Powering Digital Transformation

Micro Focus helps you run your business and transform it. Our software provides the critical tools you need to build, operate, secure, and analyze your enterprise. By design, these tools bridge the gap between existing and emerging technologies—which means you can innovate faster, with less risk, in the race to digital transformation.

synerity2Synerity erbjuder programvaror och tjänster inom Enterprise Service Management, Process Automation & Management och End-user Experience Management. Vi tror på fokus och har noggrant valt ut att basera vårt erbjudande på ett mindre antal lösningar som av analytiker som Gartner, Forrester m.fl. anses ha en stark marknadsposition, vara speciellt innovativa och under kraftig tillväxt. Vi representerar idag bl.a. Cherwell Software och Nexthink i Sverige.

manageengine
ServiceDesk Plus från ManageEngine är en helpdesklösning med ITIL-stöd för hela verksamheten. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus verksamheter att leverera service i världsklass på ett kostnadseffektivt sätt. Finns både för lokal installation och som molntjänst.

Inuit representerar ManageEngine på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.

business_nowBusinessNow is a Nordic consultancy company specialized in the implementation and automation of Service Management processes. Our scope covers the analysis and implementation of the full service life cycle. BusinessNow uses international standards, methods and frameworks. Our motto is to make common sense based on customer needs, Change Management, the best technology and years of experience in processes and Service Management.

zitac_pantone7461

netgain_logo_tagline_colorNetgain är digital automation på riktigt.
Vi hjälper företag att på kort tid digitalisera sin verksamhet. Med våra gedigna kunskaper inom digital automation effektiviserar vi manuella rutiner, beställningar och processer för snabbt resultat och ökad lönsamhet. Allting vi gör på Netgain, handlar om att automatisera processer och tjänster. Vi strävar efter att på enkla, snabba, och rationella sätt att etablera automation – ”Automation made easy”. Netgain AB startade sin verksamhet 2008 och har kontor i Stockholm, Norrköping, Lund och Karlstad med konsulter över hela Sverige. Hos Netgain arbetar mer än 45 drivna specialistkonsulter.

bitaFörändringsledning med digitaliseringen som motor. Vi är kunskapsföretaget BiTA. Vi tar ansvar för att våra kunder lyckas åstadkomma bestående förändringar. Vi har sedan 2003 genomfört 100-tals uppdrag och utbildat över 20 000 personer där vi tillsammans med våra uppdragsgivare skapat affärs- och verksamhetsnytta genom att förbättra och effektivisera processer, tjänster och organisationer. Delivering Change är vårt varumärkeslöfte och vår vision är att förenkla förändring.

InsperioInsperio är ett konsultbolag med fokus på rådgivning inom IT ledning och styrning. Vi tror på att förenkla det svåra, men vi erkänner att det krävs stor vishet och erfarenhet för att kunna göra det komplexa tillgängligt. Våra konsulter har alla lång erfarenhet från många olika sammanhang och hög specialistkompetens inom Service Management och Förvaltningsstyrning.

Insperio

GuideVision is a dynamic and progressive consultancy committed to enabling clients to reimagine and transform their enterprise service management with ServiceNow. GuideVision empowers its international clientele through strategic advice, deep expertise and innovative technological knowledge. Our agile methodology enables structured progress on mission-critical ServiceNow implementations with short delivery terms. Our mission is to make ServiceNow work for you and your goals.

Utställare

ssiSveriges största nätverk för dig som arbetar med IT-support och service. Startade 1993 och är idag Sveriges största nätverk inom support och service. Vi har 7 olika nätverksgrupper från Sundsvall i norr till Malmö i söder. Förutom nätverksträffar har vi ett stort utbud av utbildningar för servicedesk, kundsupport och IT-support. På vår nästa konferens ”SERVICE I FOKUS 2018” den 15-16 maj på Berns i Stockholm lyfter vi framtidens utmaningar för branschen som AI, Knowledge M, ITIL, Agile m.m.

ivanti_rgb

Aim 4 KnowledgeMed oss som partner får du tillgång till all vår kunskap och erfarenhet. Med marknadens bästa kursmaterial, flexibla certifieringar, och ackrediterade instruktörer har du verktygen för att möta dina kunders och medarbetares behov.

Våra kursområden är ITIL, Prince2, Cobit, Devops, Lean IT och VeriSM.

Vi hjälper dig med hela kursen eller med kursmaterial och certifieringar.

happysignals